Osto-Ehdot

Tätä verkkosivustoa ylläpitää Sidar Soysüren Enskild firma, Y-tunnus 050918-3570, rekisteröity Ruotsissa, joka toimii Kattella-brändin taustalla. Myymme ja toimitamme tuotteita Suomeen ja noudatamme Suomen kuluttajansuojalakia. Tekemällä ostoksen hyväksyt nämä ehdot.


Yleistä

"Tässä kaupassa", "me", "meitä" ja "meidän" viittaavat Kattellaan. "Sinä" viittaa asiakkaaseen/ostajaan.


Tuotetiedot

Pyrimme antamaan oikeat tiedot tuotteistamme. Varaamme oikeuden mahdollisiin virheisiin teksteissä, hinnoissa, kuvissa, varastosaldossa ja tuotetiedoissa.


Hinnat

Kaikki hinnat ilmoitetaan euroissa (EUR) ja sisältävät Suomen arvonlisäveron (24 %), ellei toisin mainita. Varaamme oikeuden muuttaa hintoja ilman ennakkoilmoitusta.


Maksu

Maksu suoritetaan kassassa näkyvillä maksutavoilla (esim. Klarna, korttimaksu, MobilePay). Olet vastuussa siitä, että antamasi tiedot ovat oikeita ja että sinulla on oikeus käyttää valitsemaasi maksutapaa.

Myyjä voi vaatia maksua tuotteesta heti, kun se on lähetetty. Korttimaksussa summa varataan tilauksesi yhteydessä ja veloitetaan, kun tuote lähetetään. Laskulla maksettaessa pätevät Klarnan ehdot (yleensä vähintään 14 päivää). Alle 18-vuotiaat eivät voi maksaa laskulla.


Tilausvahvistus

Kun olet tehnyt tilauksen, saat automaattisesti tilausvahvistuksen sähköpostitse. Jos et saa vahvistusta muutaman tunnin kuluessa, tarkista roskapostikansio tai ota yhteyttä meihin.


Toimitus

Normaali toimitusaika on 5–12 arkipäivää tuotteesta ja toimitusosoitteesta riippuen. Lähetämme aina seurantakoodin sähköpostitse heti, kun tilauksesi on matkalla.

Jos tuote lähetetään varastosta EU:n ulkopuolelta, kuljetusyhtiö (esim. Posti, PostNord tai Bring) voi käsitellä sen tuontina. Tällöin voi syntyä tullimaksuja, veroja tai käsittelykuluja – nämä kustannukset maksaa asiakas kuljetusyhtiölle.


Palautus ja peruuttamisoikeus

Suomen kuluttajansuojalain mukaan sinulla on oikeus peruuttaa ostoksesi 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Tuotteen tulee olla samassa kunnossa kuin vastaanottaessasi sen. Palautuskustannuksista vastaa asiakas.

Palautuksissa ota yhteyttä:
Kattella Palautukset
Sähköposti: support@kattella.fi


Reklamaatio

Jos tuotteesi on rikki, virheellinen tai ei vastaa kuvausta, sinulla on oikeus tehdä reklamaatio Suomen kuluttajansuojalain mukaisesti. Ota meihin yhteyttä mahdollisimman pian sähköpostitse osoitteeseen support@kattella.fi ja liitä mukaan kuvia, jos mahdollista. Sinulla on aina oikeus reklamoida kolmen vuoden ajan ostosta.

Lisätietoja oikeuksistasi: www.kattella.fi (Kilpailu- ja kuluttajavirasto).


Sovellettava laki

Näitä ehtoja säätelee Suomen laki. Mahdolliset riidat ratkaistaan ensisijaisesti kuluttajaneuvonnan kautta, muutoin suomalaisessa tuomioistuimessa.


Ehtojen muutokset

Pidätämme oikeuden päivittää näitä ehtoja milloin tahansa. Muutokset tulevat voimaan heti, kun ne julkaistaan verkkosivustolla. Palveluidemme käytön jatkaminen tarkoittaa, että hyväksyt uudet ehdot.