Palautuskäytäntö & Tyytyväisyystakuu
Toimitus- & Palautuskäytäntö
(koskee kaikkia ostoksia sivustolla kattella.fi)
Toimituskäytäntö
Lähetämme kaikki tilaukset seurattavilla ja luotettavilla kuljetuskumppaneilla.
Heti kun tilauksesi on lähetetty, saat sähköpostitse seurantakoodin.
Toimitusaika
-
Ruotsi: 5–11 arkipäivää
-
Norja & Tanska: 5–11 arkipäivää
Huomio
Kun paketti on kuljetusyhtiön seurannan mukaan merkitty toimitetuksi, vastuu siirtyy sinulle asiakkaana.
Emme valitettavasti voi hyvittää tilauksia, jotka on merkitty toimitetuiksi, koska emme voi kirjata niitä palautuksiksi.
Jos et löydä pakettiasi
-
Tarkista, onko se jätetty ovellesi, postilaatikkoon tai naapurille
-
Etsi SMS-viestiä tai ilmoitusta kuljetusyhtiöltä
-
Ota yhteyttä lähimpään noutopisteeseen
-
Jos paketti ei löydy, ota meihin yhteyttä, niin autamme
Jos seuranta näyttää “toimitettu”, mutta paketti puuttuu
Haluamme tietenkin, että saat tuotteesi.
Jos seurannassa näkyy “toimitettu”, mutta et löydä pakettia, emme valitettavasti voi palauttaa maksua ilman palautusta.
Sen sijaan lähetämme uuden tuotteen veloituksetta goodwill-periaatteella.
Seuraamme toimitusta käsin varmistaaksemme, että paketti saapuu perille.
Palautuskäytäntö & Tyytyväisyystakuu – 365 päivää
Haluamme, että sekä sinä että kissasi olette 100 % tyytyväisiä. Siksi tarjoamme 365 päivän rahat takaisin -takuun kaikkiin tuotteisiimme.
Jos et ole tyytyväinen mistä tahansa syystä, voit palauttaa tuotteen 365 päivän kuluessa ja saat rahasi takaisin.
Palautuksen ehdot
-
Tuote ei saa olla vahingoittunut ja sen tulee olla hyväkuntoinen
-
Käytettyjä suodattimia ei voi palauttaa hygieniasyistä
-
Palautus on lähetettävä 365 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta
-
Asiakas maksaa palautuskulut
-
Hyvitys koskee tuotteen hintaa, ei mahdollisia alkuperäisiä toimituskuluja
-
Takuu koskee vain ostoksia, jotka on tehty virallisella verkkosivustollamme kattella.se
Näin teet palautuksen
-
Ota yhteyttä sähköpostitse: support@kattella.fi ja ilmoita tilausnumerosi
-
Lähetämme ohjeet ja palautusosoitteen
-
Kun olemme vastaanottaneet ja hyväksyneet palautuksen, hyvitämme maksun 3 arkipäivän kuluessa
Reklamaatiot ja vahingot
Jos tuote on rikki, virheellinen tai ei vastaa kuvausta toimitushetkellä, ota meihin välittömästi yhteyttä sähköpostitse support@kattella.fi ja liitä mukaan:
-
Tilausnumero
-
Kuvat tuotteesta ja pakkauksesta
Lähetämme sinulle uuden tuotteen veloituksetta tai hyvitämme maksun sopimuksen mukaan.